It's no fun to be the man

Jag sitter och glor i soffan, det går inget vättigt på tv:n & jag är så uttråkad! Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till :s ååh super tråkigt!

Marina var här på en kopp kaffe innan och när hon gick kom Nina & My's pappa Magnus hem med pizza, fint de! Men sen dess har jag inte gjort ett smack, eller jo lite körkorts-frågor på Körkortonline.se. bra sida, men de enda som är lite jobbigt är att det är samma frågor hela tiden så jag kan dom nästan utantill nu.. surt.
Kanske skulle ta ett bad och sen hoppa i säng? Vet inte om jag orkar bada dock, eftersom jag är för kort för badkaret så är det lite jobbigt att ligga i badet och sträcka på sig för att inte komma under vattenytan.. mina problem alltså!

Men innan jag bestämmer mig om jag ska bada eller bara kyrpa ner under täcket och dö så ska jag ta ut pip en sväng!
Puss :*





fan vad jag ser tjock ut! usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0