Stealing my heart and brain

Hallå
Sitter på samma ställe som jag gjorde innan idag. Jag åt upp min middag och sen dess har jag inte gjort ett skit. Nina och Joe är i huseby och kommer nog inte hem på ett tag.

Upptäckte att jag har tre ny blåmärken på mina ben & en bula i mitt huvud, undra hur fan jag beter mig när jag är ute egentigen! Förstår inte hur jag lyckas :s
Kan inte sluta tänka på mitt uppvaknande idag med, haha, så himmal sjukt! De är bara sånt som händer på film :P

Har kollat lite på en del enjoy the view videos med och har bestämt mig för att de är dags att se dom snart, dock åker jag inte till gbg eller sthlm. Så får vänta ett tag!
Nu ska jag värma på lite mer mat för nu är jag sugen på det igen!

Puss så länge :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0