That's waitin' on a sunny day

Hallå!
Har varit borta hos mormor sen jag vaknade tills nu, inte jätte roligt men bättre än att sitta här hemma och glo :) Fick frukost och kaffe så det var okej!

Nu är jag hemma, ska sätta igång och skiva potatis medans Nina och Joe är och handlar kött :) En riktig middag, precis vad jag behöver! Är faktiskt rätt hungrig, en macka om dagen är inte tillräckligt för min mage tydligen..
Såå mat ska det lagas! Fint det!

Är rätt slö idag, somnade inte förrens runt fyra imorse, en söt herre ringde nämligen mig runt ett igår och roade mig i alla fall 1½ timme! Tack för det :) Så jag hade lite svårt att somna sen :)

Men nu - hacka potatis!
Pöss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0