the sweetest dream will never do

Efter ett långt bad ska jag nu bara vila resten av dagen, vill nog ta mig en powernap egentligen men finns risk att jag somnar sen då.. och de är ju det jag vill bli av med! Så får hålla mig vaken & kolla på tv, har bäddat ner mig i soffan med pip så ska bara ligga här nu :)

Paketen som kom innan innehöll min halloween dräckt och vet ni vad? DEN PASSADE! lite stor var den men det är lätt fixat :) Men jag fick två paket ? Ah de andra innehöll samma sak.. blir trött på internet sidor, alltid är det något som är fel! Så de är bara för mig att skicka tillbaka den enda dräckten, ska ändå skicka tillbaka den första jag beställde eftersom den var way to big

Nu - TV
Puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0