There is no goodbye

Hallå allihopa!
Mår alla lika bra som jag gör idag? mår illa, är glad, lite trött , ah ni vet!
Kom nästan precis hem, älskar att gå ifrån ena sidan Älmhult till andra sidan när jag är trött kall & bakis, inte det roligaste på min dag !



Vaknade upp i ett rum med denna lampan med, det tog mig några minuter innan jag förstod vart jag var någonstan! haha , thats a first! Har aldrig varit med om det innan. Så jag fnissade för mig själv när jag vandrade hem :D

Jag hämtade pip hos Joe & gick sen hem och värmde på lite av den underbara kyckling grytan vi gjorde igår, precis lika god idag! :)

Nu ska jag ta det lungt hela dagen hade jag tänkt. Bara ta det lungt.
Här är några bilder som vi tog hemma hos mig innan vi begav oss till folkets hur för att förfesta :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0