They're gonna know my name

Hemma i min säng och det känns inte bra! Jag som skulle haft en hel natt på kristianstans-gator tillsammans med min kusin och hans två kompisar! Men nej eftersom min kusin Rasmus inte kan planera ordentligt så fick jag snällt gå hem igen... Rasmus får passa sina familjejuveler i framtiden för jag kommer ge han en spark rakt i skrevet när jag träffar honom nästa gång! Jag fick i alla fall spendera två timmar med min mormor som säkert tyckte jag var jobbig när jag pratade högt i telefonen under tiden hon kollade på Idol, förlåt!



Här har ni mig och min kära mormor ♥

Och som sagt eftersom Rasmus är en oplanerat skitstövell fick jag gå hem, I MÖRKRET! Det var super mörkt ute och jag uppskattade det inte alls!



Sjukt mörkt, och jag tycker inte om att jag inte bor bara 20 meter ifrån mormor längre utan typ 400 meter.. ååh mitt liv suger. Men imorgon blir det nog Granada med Tina & Linnea ! Första gången för mig på Granada, ingen känner mig vilket betyder att jag kan bete mig hur som helst ;) de älskar jag!
Nu ska jag kolla lite tv & sen sova!

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0