To reach for something more

Hemma ifrån byn & mitt möte på arbetsförmedlingen!

Frukost på Deres med Nina, marina även adde och elin kom efter ett tag :) Efter den så kallade frukosten som tog slut runt halv två.. kul att sitta på Deres i typ tre timmar i sträck.. nej inte jätte underhållande!
Efter det som sagt så tvättade vi Ninas & Elins bil, eller ja Marina tvättade Ninas bil, Elin tvättade sin & vi andra tittade på. Också super roligt!

Mötet på arbetsförmedlingen började vid halv tre och de gick väl bra, fick en massa papper som jag skulle skriva på och fylla i. Roligt! nej..
Åt sen middag på Café Olé med Marina & Ein.



Smakade väl sådär! Men det var mat i alla fall! :)
Nu är jag och Marina hos mig & glor på tv, blir kanske att bowla ikväll om vi två får som vi vill! Super sugen på det! De var jätte längesen nu så det är dags :) Kan vara en kul fredags syssla!

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0