We found love in a hopeless place

Hallå.
Är fruktansvärt mätt, åt nyss en stor tallrik med potatis, schnitzel & bea-sås. Gott var de men blev alldeles för mätt! Har inte ätit något på hela dagen så inte så konstigt kanske :s
Var på körskolan innan och hade tydligen två körlektioner inbokade idag, så det blev en lektion på 40x2, hann med en del i alla fall! Efter det stressade jag ifrån körskolan till Folkets hus för mitt möte med Arbetslivs resurs, de varade inte så länge & jag kom bara några minuter för sent. Gick hem efter det, tog ut pip & gjorde min mat.

Nu funderar jag på om jag ska ta ett bad & sen inte göra ett skit resten av kvällen, lär bli uttråkad, men vad ska man göra åt de!







Vi ljög fast vi sa att de var sant.
Vi var aldrig kära i vanran, vi kände bara lika dant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0