Wondering if it's me you're seeing.

Hemma ifrån halk-körningen!
Så roligt som jag har haft idag har jag inte haft på länge! Skrattade så jag grät när jag satt där själv i bilen :D
Som de flesta säkert vet så är det vissa "hinder" man ska undvika att köra på, tex jag hade en "traktor" som jag skulle köra om när de var snor halt! första gången snurrade jag runder och bara de fick mig att skratta, körlärar-Niklas kommentarer gjorde inte saker mycket bättre! :D
Hade också ett hinder där vi skulle panikbromsa så vi inte körde på "lastbilen" , jag lyckades några gånger men även då skrattade jag :) Att Niklas han kommenterade "aha nu var emmy död" fick mig att få motorstopp X antal gånger, kunde inte koncentrera mig på att köra på grund av alla skrattanfall :D
Så för att slå ihop det så har jag haft det kanon kul idag !



Sjukt snygga och sköna bilar fick vi köra i alla fall, Volvo s60 2011 ! Vad annars när Volvo fabriken ligger precis bredvid körbanan? :)

← Sån! Fin va?:)

När jag kom hem kollade jag telefonen, (fick inte ha dom på, men jag smyg fotade inne i bilen hihi)
jo jag kollade telefonen och såg att jag hade paket att hämta ut på Time! Yey, min nya halloween kostym ! :) När jag kommer till Time så är det två paket, jag har inte öppna dom än. Undrar vad som finns i det andra :s


?

Nu blir det lite mat!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0