you can't get nothin' from me

God morgon.
Pip tyckte att det var dags att stiga upp vid halv tio så de är bara att klä på sig och se glad ut!
Kom på att jag har lite saker att göra idag så det är nog bra jag steg upp i vättig tid ändå :) Ska till körskolan idag och köra en sväng, sen blir det arbetsförmedlings-möte på Folkets hus. Men innan dess ska jag söka 20 jobb & eftersom det inte finns något internet på min data måste jag skriva om mitt CV på Ninas dator.. Och CV som är så kul att skriva! Fuskar nog och skriver av mitt gamla bara, haha de blir lättast!
Borde gå bort till älmhults-bostäder också så jag kanske kan få en egen lägenhet någon jävla gång!

Nej jag sätter igång! Lika bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0