A dead prince charming by my side


'hallå!
Denna dagen började som vanligt med att jag blir väckt av att telefonen ringer. Idag var de Marina som hade äran!
Så jag steg upp och gick bort till Deres och mötte Nina, Anna & Marina för lite frukost, lunch för deras del.
Åkte sen med nina dom långa 500 meterna till Trend house, idag köpte jag mig en bh-topp liknande sak, tänkte ha den ikväll :)





den satt som en smäck!
Efter trend house tog vi en kopp kaffe hos mormor & nu är jag hemma igen. Blir alltid så trött av att sitta hos mormor plus att det blev än lång natt igår så nu har jag kurrat ner mig i soffan för att vila & kolla på "Fråga Olle dokumentären" :)
Ikväll blir det partaj på sorello med fint folk, och jag ska använda mina nya kläder :) kommer bli nice !

Ha det bra tills vi hörs igen!
Puss :*







Pip är också med så klart :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0