A song's got rhyme, a clock's got time

Skönt att jag vaknade upp med ännu ett kasst av urin-vägs-infektion!
Vad är det för fel på min kropp som inte lyckas hålla sig friska någon gång!
Och självklart är det lördag och varken häsloringen eller vårdcentralen har öppet idag, för folk kan ju inte bli sjuka på helgen väl? Så dumt!
Så nu sitter jag i kö till akuten i växjö, har väntat i 19 minuter redan och min platts var 6 från början nu är de 2. Blir tokig snart! Skriver dom inte ut ett recept till mig tror jag att jag måste hota dom på apoteket.

Jag som ska iväg till min faster Helena idag. hm... skit med! vill gärna ha ett recept som jag kan börja med direkt NU.
åååååååh jag blir tokig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0