Again it goes unnoticed.

God kväll mina vänner!
två middagar, ett outsiders & ett desperate housewifes avsnitt senare ligger jag nu nerbäddad i min säng :) Och vet ni vad! Efter många om och med, flera dagars sökande och en hel del irritiation så har jag äntligen hittat kostymen/dräkten jag ska ha på mig på wärkstans-halloween-fest! Nu är det bara att beställa den med, de gör jag imorgon :) kommer bli awsome! Än så länge är det hemligt vad jag ska klä ut mig till, det får ni se den 5:e :) Om någon gissar rätt kommer jag berätta det :P

Jag ställde nyss klockan så den ringer vid nio imorgon bitti, då stiger jag upp direkt och går bort till den gamla lägenheten, och plockar tills jag ska ringa och väcka johanna vid tio. Hoppas på att hon kommer så fort som möjligt :) Ska låna mormors mopp med så jag kan städa. KUL..
Tackar johann för att hon är en sån snäll vän och hjälper mig med sånt roligt!  :)

God natt! :*


Bild ifrån förfest hemma hos mig till "förfest innan studenten"-festen :) bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0