And outside the sun's too far away to feel

Nu ä jag äntligen hemma efter en lång arbetsdag, dock inte så lång som jag trodde, det blev bara 9½ timme, helt okej !
Mormor var snäll och passade pip åt mig idag så han slapp vara ensam. kollade på en film hos mormor också efter jobbet, och självklart blev det lite vin drickandes med. Men de fick inte bli för mycket, eftersom jag ska upp tidigt och köra med körskolan imorn bitti.. Får säkert blåsa också eftersom de var rätt längsen jag körde nu, hm.. hoppas de inte synd att jag drack lite ikväll :s hade varit pinsamt !

Självklart blir det en tidig kväll även idag, finns inte mycket att göra här omkring ändå en trisst söndag kväll som denna! Orkar inte läsa teori ikväll så ska försöka somna så fort som möjligt.
Två arbets-dagar till innan jag är ledig. Hard work work.
Men eftersom jag jobbar på ett sånt bra ställe så fick jag tårta och kaka idag :) Det gynnade mig att Costas han fyllde år igår. Grattis förresten! :)

Så nu, dag för sängen!
Puss på er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0