And the words were mine

Hallå.
Jag är nyss uppstigen ur ett lååångt bad, riktigt skönt & välbehövt :)
Sov hemma hos rasmus inatt som ni vet & åkte med till växjö imorse, vi plus Nina & Joe hjälpte mamma att flytta ifrån Rottne till Hovshaga. Tog väl två timmar kanske. Visst är de tur att morbror Patrik har en flytt firma när vi flyttar varsin gång om året? :)
Jag åkte också med Rasmus hem & tog en fika med han och Emil J på Älmhults Bageri, kul men omväxling ifrån Deres ibland. Finns faktiskt fler cafeér än Deres här.

När jag kom hem tog jag som sagt ett varmt bad med en massa badsalt & doft ljus, till de spexade jag till det med ett avsnitt av Efterlyst :) Trådlöst internet är kanon :)
Nu ska jag se till att äta något, lite pasta får de nog bli, undra om de finns ketchup i detta hemmet? bäst att kolla de innan jag sätter igång med maten.

Runt fem kommer Tina hit & då blir det party, vart vi ska eller hur de blir de är inte planerat ! Lika bra det ;)
Puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0