And these are my dreams

Hemma efter en jobb kväll till, stannade även till hos mormor efter jobbet med en pizza :) Hon blev så glad så :)
Nu ska jag hoppa i säng, får ta och försöka somna tidigt idag eftersom jag ska upp och jobba imorgon med, börjar vid halv tolv imorgon så det lär bli en lång dag. Jag som trodde jag skulle få vara ledig och läsa körkorts-teori & fara till Denningarums gård med Johanna. Men icke.. får bli en annan dag. Tror jag är ledig på onsdag :s Får se!

Som sagt sängen nu då! Hoppas de går något okej på tv. Dumma jävla älmhult har tagit bort boxen & min dosa till Tv är fylld med öl, så just nu har jag bara 1:an, 2:an 4:an & 6:an... skit kanaler !

Puss :*


Mila ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Johanna den grymme.

Din röv är en skit-kanal....och du kan inte säga emot! HA!

2011-10-02 @ 00:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0