but night is the time for fantasy

God morgon! Och vilken god morgon det är! Solen skiner och de är super skönt ute! Fint att vakna upp till det. Har sovit väldigt bra inatt :) Även de är skönt!
Nu är klockan ett och jag är super hungrig, sugen på prickikorv men jag har ingen hemma, sen är jag sugen på smörgåstårta också, så funderar på om man skulle köpa sig en bit :s.. hm får fundera på om de är värt pengarna!

Har nyss gått en runda med pip och kände att hösten kom väldigt fort.
vet inte riktigt vad jag tycker om det, eftersom sommarn mer än min vänn så gillar jag de inte speicellt mycket!

När jag vaknade imorse och slet av mig täcket så upptäcker jag att jag somnat med mina strumpor på mig:s



Jag hade för mig att dom åkte av.. men nehe!
Nu blir det frukost!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0