Cause in the end what are you without me?

Hallå!
Bra dag idag förutom att de har höst ner hela dagen!
Johanna kom hit runt tolv, vi drack kaffe, var på euronics med min kamera som tycker de är roligt att inte fungera som den ska när jag vill de! Vi rensade på balkongen, och kastade en byrå, en stol & ett bord. Tack för hjälpen fröken Svensson!
Mimmi kom en stund också men gick nästan lika fort, då kom Marina istället så vi drack också lite kaffe, har blivit en del av de idag tycker ja :s Med henne blev de att kolla på "sol, fest & oroliga föräldrar" och en sväng till Netto.
Jag bjöd mig själv på en ask Nobless & chockladpudding som jag nyss kastat ihop, tänkte gå upp till mormor med de. Hon gillar sötsaker :)

'




Hittade som sagt en massa minnen igår när jag var nere i förrådet & rensade!
Bland annat hittade jag detta gulliga vykort Nina skrev till mig när jag var runt 1½ :)



Aww! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0