For the eve of our destruction

Här sitter jag och äter en gigantiskt stor skål med flingor :) Uppe hyffsat tidigt idag, jag trodde jag hade ställt klockan på nio bara för att jag tycker de är dags att ändra mina dåliga vanor med att sitta uppe hela nätterna. Upp tidigt, i säng tidigt! Men nej jag hade inte ställt klockan så jag vaknade vid halv tio.
Tänkte jag skulle städa och sånt här hemma som jag inte har gjort dom senaste 3 dagarna redan.. Men mer finns det och tid tar de! Toan är mitt mål idag.. usch!
Funderar på om jag ska tvätta också och packa ner dom kläderna som jag inte så ofta använder i påsar.

Får se hur dagen blir, jag ska i alla fall till IKEA med mamma vi tolv & vid halv två är de körskolan som gäller!
Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0