give me the chance to be free

Hallå.
Mitt i natten nu och jag ska alldeles strax gå och lägga mig. Har varit uppe hos mormor sen jag slutade vid halv tio. Vi tog en grogg ihop för att fira att jag fått lön :) Kanon skönt kan jag säga! Nu är jag inte skylldig mormor några pengar mer i alla fall. Kanske skulle ta och betala min telefon räkning nu med när jag faktiskt har råd med de :) Kan vara en bra ide!

Imorgon blir det en heldag med Jenny & Johanna! Kommer bli kalas. Jag är sugen på att bowla, men vi får se vad vi hittar på. Johanna kommer hit runt tolv och då drar vi till Jennys nya lya i liatorp och klunkar kaffe och brainstormar för att komma på något vettigt att göra! Jag skulle vilja dricka mig full men de är inte så kul för johanna då som är bilförare :s, får hitta på något annat!
Har ni förslag så säg gärna till!

Nu blir det sängen, först ska sminket bort och ett gulligt natt sms svaras på!
Puss hej :*



Anonym kommentar:
du har så rätt! De är inte lill-lördag! Har trott hela dagen att det är onsdag, men de är ju bara tisdag! Jag längtar till tordag de är därför! Men tack för att du rättade mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0