Hurricanes can't take away our love

Hallå hallå!
Efte en hetsig dag är jag äntligen hemma och har lagt upp fötterna på bordet :)
Vid tio började jag och rasmus bära och konka mina möbler ut ur lägeheten och in i last bilen, satan vad tungt det var men lilla jag och stora rasmus fixade det galant! fan den som ger sig!
Ut med sakerna och ner med allt förutom soffan i förrådet, den gick inte in genom dörren :s så de fick vi ställa ute i morbror-pratriks egen smedja :) Tur att man har en bra släckt! :) Innan vi fick in lastbilen precis utanför dörren här hos nina så blev rasmusm förbannad på den dumma så kallade "grisen" som stog i vägen :P Så han flyttade den, den var dock jätte tung så då blev han sur för de haha! Jag hade kul åt honom i alla fall :)



:D
Efter många om och men så gick allt bra ändå :)
Det blev korv på ikea till frukost runt ett tiden, då var jag super hungrig! Så de var gott :) Johanna kom hem till mig runt den tiden också, så hon plockade och donade i lägenheten medans vi åt och körde till smedjan. Tack för hjälpen johanna!

Jag orkade inte städa idag, så det blir att göra det imorgon istället, även då ska johanna hjälpa till :) Snäll vän ♥
Så istället för att städa åkte jag hem till pappa, sa hej till min farfar som inte stannade många minuter efter jag hade kommit , lite tråkigt! Men faster Helena och hennes man var där. Vi tog ett bad i pappas bad-tunna och sen åkte jag hem :)





Lånade min pappas overall för jag tyckte det var kallt :) Hälsade på hans 20 hönor också.. bonne!



Busade lite med min gulliga lillebror också :) tror han skrattade åt mig för att jag var så fin i overallen :)



Mina ben var helt ill-röda efter en timme i ca 40 grader varmt vatten! Men skönt var de :) Tror min pappa tycker om att se folk koka ordentligt, han gick lite långt med dom där skämten om att göra soppa på Helena haha!

Så jag har haft en full-smockad dag som ni ser! Nu ska jag ta ut pip och sen gör något att äta efter det är de soffmys med pipen framför tv:n!

Puss :*

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag tar den bilden på lillebror så du vet!

2011-10-30 @ 00:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0