I drove for miles and miles

Halloow

Marina kom hit innan idag på lite kaffe undertiden som jag puttsade fönsterna, och vet ni vad? Jag gjorde färdigt allihopa :) Stolt över mig själv! haha.
Jo så vi drack kaffe och snackade gojja. Nina hörde av sig och hon var sugen på Nintendo 8-bitars, så efter lite sökning så hittade vi ett i Osby, så de bar av dit för att låna det. Väl hemma hos Nina så fungerade det inte, kan vara så att de var sönder, spelet som var i var sönder eller kopplade Marina helt fel :s who knows! Imorgon blir utmaningen att hitta fler spel som kanske fungerar! Vi fulade oss ett tag och Marina står fast vid att man inte slår rullstols-bundna eller dvärjar. Så de så!



Nu är jag hemma och kollar på two and a half men, dom nya avsnitten har inte riktigt fångat mig än, men jag ger det en chans i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0