I guess I'd like to think it was bad timing

Hallå.
Ligger i sängen och äter en bit choklad-kaka & kollar på två och en halv män.
Söndagar brukar vara långa och tråkiga men de har varit en bra söndag idag :) Vaknade runt tio, gick ut med pip & tog sen ett långt bad. Super skönt! Vilade sen i sängen i en timme innan jag ringde nina som var på väg hem. Vi hämtade Ronni i killeberg och tog sen en fika på Deres, eller för mig var de frukost & jag var jätte sugen på smörgårstorta, och självklart har dom bara en stor bit kvar, en bit som mättar säkert två byar i afrika och fyra av mina vänner.. ahop tänkte jag och tjurade lite, innan jag blev allt för sugen och köpte den ändå. Tog fem sex tuggor och sen var jag spymätt så den fick följa med hem.
Efter det hämtade vi Mysan som var med sin pappa i Virestad tog en kopp kaffe och åkte sen hem. Killarna fick tydliga instruktioner ifrån mig hur dom skulle göra med köttet som vi köpt tidigare. Vi skulle göraen gryta på en 1300 g mörat kött, kan säga att det blev skit gott!

Kött,  färska champinjoner, paprika, morötter och mycket mer :) Super fint de! Till de serverades det ris :) Måte laga mat oftare, jag älskar ju de!

Efter maten blev de film, "baksmällan 2" tillsammans med chips, dipp & choklad-kaka. Som ni hör har jag haft en bra dag :) Så nu ska jag kolla på tv och hoppas på att somna i vättig tid!

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0