I wanna try to be the person you want

God dag!
Idag slapp jag vakna innan tio och sov istället bort hela morgonen tills min klocka ringde vid tio i elva. Då hoppade jag upp ur sängen och tog pip på en rätt kort runda eftersom vädret inte tillät något annat.
När klockan närmade sig kvart över elva vandrade jag ner till körskolan och gjorde lite frågor på datorn innan de var min tur att köra en sväng :) Det gick bra även idag och halkbanan kommer snart tydligen ! :)
Efter det stannade jag hos mormor i kanske en timme innan jag gick hem och la mig framför tv:n tills mamma hörde av sig, då åkte vi upp till ikea för att fira min lillasyster Mimmi som fyller 16 år idag, stort grattis. Hennes önskan var att äta på Ikea så de gjorde vi.
När jag sen kom hem runt fem så var jag sugen på att unna mig något, så jag gick ut och kollade vad affärerna hade att erbjuda och jag slog till med ett par byxor och en blus :)





Bilderna är väldigt dåliga de vet jag, min kamera på telefonen är inte super bra, men lite kan man se i alla fall :)
Så jag är nöjd med denna dagen än så länge :) Hoppades på att träffa Nina idag med, men det blev inte så, det får bli imorgon istället när vi ska mysa på loungen.

Får se vad som händer ikväll nu, antagligen inte så mycket så de blir väl att läsa körkorts-teor ikväll med.. puuh.

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0