I want a perfect moment

Kom nyss ut ur duschen, ååh vad skönt de är! Älskar att duscha, känner mig så fruktansvärt fräsh när jag är färdig :)
Duschade inte håret dock, jag duschar det allt för mycket, ibland varje dag :s inte super bra. Så nu får de vara nog med de, jag skulle vara nöjd om mitt hår höll sig fint i iallafall 3 dagar. Bara att vänja sig vid att inte duscha de!

Radion är på här hemma, tycker det är så mysigt att ha den spelandes. Det blir inte lika ensamt och dystert då.
Trotts att det just nu spelas endast deppiga låtar, men inte ens de gör mig på dåligt humör! :)
Sitter och funderar på en fråga som jag fick igår.
"Är de inte jobbigt att inte ha någonstans att flytta till? Blir du inte ledsen?"
hm, de är en bra fråga och jag har bara ett svar, klart att de är jobbigt, det har varit så jobbigt och jag har varit så ledsen att nu har de gått över, nu bryr jag mig inte länge. Jag får leva en dag i taget & de är det jag gör och jag har aldrig mått så bra!




Du kan gråta mitt på gatan
men jag glömmer aldrig bort vad du gjort
Du får passa dig som satan
för jag glömmer aldrig bort vart du bor
Du kan gråta mitt på gatan
men jag glömmer aldrig bort vad du gjort



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0