I'm always in this twilight

Nu är jag tillbaka hemma efter vad som känns som en hel dag på byn..
Gick till den gamla lägenheten vid nio, och idiot ewj-tanten hade en hel del att klaga på tydligen, så som jag och johanna slet med städandet igår så var inte okej för hennes del. De är bara att bita ihop och städa imorgon igen. KUL! ASKUL! fan ta henne.

Jag kommer sakna den lägenheten!

Kommer sakna mitt kök!



Jag kommer sakna mitt sovrum!




Kommer sakna mitt storarum!


Kommer sakna lillasysters rum, som aldrig användes!
och alla enorma gaderober med så klart!

hmm!
Efter att ewj-tanten hade klagat ett tag tog jag en kopp kaffe hos mormor innan det var dags att gå till banken för att öppna mammas bank-fack, en hel drös med skit var de där i, endligt mig i alla fall, de ända som var lite roligt var mammas superduper gamla pass :)



Kollade posten i den gamla lägenheten innan jag gick hem hit & jo men visst, min halloween kostym kom idag! har inte testat den än ska göra de när jag är klar här! :D



:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0