It's kind of amazing how you found me

God kväll :)
Ligger i sängen och slog nyss på filmen "Inglouriours basterds" , har sett den innan men kan inte komma ihåg vart :s irriterande! Tycker inte så mycket om den så det suger att den håller på tills 00.10.. Ska se om jag kan kolla klart på erik och mackan istället. Men jag tycker mitt internet har börjat bli segt :s kanske har jag använt upp potten på de, vet inte vad den låg på så de är lite svårt att avgöra hur mycket jag kunde använda det. Men något lärde jag mig på transcom för jag kommer ihåg att oavsett om potten är slut så kan internet fortfarande användas de går bara inte lika fort :) Duktig jag är! :P

Jag ska i alla fall försöka sova snart så jag inte vänder på dygnet helt och hållet igen ! Går mer än gärna upp tidigt! Imorgon ska frysen frostas av i den gammla lägenheten och frysvarorna ska packas in här hos nina (om dom får plats, vilket kommer bli svårt!) Och på eftermiddagen är det fika som gäller med tjejerna :) Clara är hemma nu så de är dags att slå ihop gänget! :D

Ska säga god natt till M och sen försöka sova!
Puss :*



Älskar er flickor! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0