I've just been lying awake

Uuuusch jag har tråkigt! Vet inte vart jag ska ta vägen!
Tror jag hoppar in i duschen och stannar där så länge de är kul. De är nog dags att ta upp tvätten om en stund också, men de kan jag lika gärna göra senare egentligen. Diska kan jag göra, men hur kul är de?
Jag bakade en kladdkaka innan, den kan jag äta upp, men hur bra mår jag då tro?

Nej. Såhär blir det, jag går ut med pip en lång runda så slipper jag de sen. Efter de hoppar jag in i duschen och kör en helkropps behandling sak, kan vara trevligt att piffa till sig lite, sen tar jag tvätten och diskar. Sist så går jag och lägger mig tidigt!
Imorgon ska jag upp vid nio för att sen följa med Anna & Nathalie till Växjö :) YES! Fick åka dit i alla fall, hihi! ;)

Puss :*




Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du slutat jobba på Sorello?

2011-10-12 @ 23:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0