Nobody said it was easy

Hejsan hejsan, vilken lång och tråkig dag det har varit.. uh.
Blir så less på sånna här skit dagar, helgen var kanon så nu ska väl hela veckan vara skit antar jag. Något possitivt är ju att Clara kommer hem denna veckan efter några veckor i Kina! :) Har saknat den lilla stollen! Då ska vi ses Clara!



Nu sitter jag i en buss på väg någonstan, tänker inte säga vart , de finns en chans att personen jag ska överraska ser de så därför är jag bara på väg :) Blev så trött på att ligga hemma och mögla i min säng så jag tog mig i kragen och gjorde någonting!.

Nu ska jag glo på någon film eller tv-program. Hoppas att jag inte stör de andra passagrarna!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0