Nothing's unreachable.

Sådär, nu har vi flängt fram och tillbaka mest hela dagen.. Så nu sitter jag i mitt nya rum, känns sådär när man har haft en stor tre för sig själv de senaste månaderna och inte bort "hemma" med familjen på fyra år. Men aja, de ska väl funka, så länge i alla fall!
Just nu sitter jag bara här och försöker smällta allt som har hänt den senaste tiden och jag funderar lite på hur jag egentligen hamnade här :s, lite hårt! Hör också "hem till gården" ifrån storarummet där Nina ligger och glor på den skiten. Jag ska kolla på outsiders & fråga Olle innan de är dags för att nytt ryck, de ska nämligen tvättas lite här idag och sen måste jag hämta mitt täcke med. Jag vill ha mitt eget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0