Oh and your sweet and pretty face

God morgon.
Här sitter jag och äter varma mackor och dricker oboy, super gott. Känner mig som ett barn :)
Klockan är lite över nio och när jag har ätit klart så ska jag fixa till mig lite, stänga av ugnen som jag kom på nu inte är av än :s måste bli bättre på det där med att stänga av ugn & pis, kan bli jobbigt annars!

Men jo fixa till mig lite, Växjö idag. Ska se om jag kan hitta ett par varma skor som kan passa min plånbok också? hm, tror ni de? Det var längesen jag köpte skor för mina egna pengar så de är dags nu! Om jag tänker efter så har jag nog aldrig betalat att par skor till mig själv :O, sjukt!
Dags att bli vuxen även på den fronten antar jag..

hepp hepp!


Svar på kommentar:
Nej jag har inte slutat på Sorello, väntar bara på nytt schema vilket kan ta lite tid :)

Kommentarer
Postat av: HANNA

godmorgon! hoppas du får en superbra dag :)

2011-10-13 @ 09:30:32
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0