Oh, my love, don't forsake me

Det blev lite twilight eclipse såhär på kvällen! Inte helt fel det, blir helt till mig av att tänka på att breaking dawn kommer om bara två veckor! (nästan tre) Kommer bli awsome!
Nu ska jag kolla klart på filmen sen sova, möte imorgon bitti sen städa IGEN med johanna!

Puss :*



Förlåt, jag ska inte bli en sån liten pluttig tjej "omg im in love with Robert Pattinson, bla bla bla" nej de ska jag inte, han är bara snygg OKEJ!


some say the world will end in fire, some say in ice. From what i've tasted of desire, i hold with those who favor fire. But if i haft to perish twice, I think I know enough of hate to say that for destruction, ice is also great
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0