Oh, take me back to the start

Hallå :)
Min destination för dagen var att åka hem till mamma som har flyttat till Hovshaga utanför Växjö, hon blev jätte glad :) Alltid kul att överraska henne med att bara dyka upp! Det var inte lika kul innan när man bodde 5 minuter ifrån vandra (gångavstånd) Nu tar de två timmar att ta sig hit, kan vara jobbigt ibland men vi uppskattar nog båda två att ses när vi väl gör det!
Mammsen har gått till sängs och eftersom hon inte har någon dubbelkoppling till tv:sladden ännu så blir det intenet tv för min del. Tänkte kolla på "mitt stora feta syrianska bröllop" & lite "Hollywood fruar" innan det är dags att sova här på soffan :) Hoppas ni haft en bra kväll för det har jag, kålpudding och ost macka plus att jag blev utbjuden på dejt av en snäll kille ! Inte fel de inte!

Nu bäddar jag ner mig och ler lite för mig själv!
Puss :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0