Please don't forget the days with me

Nu är kvällen kommen och de går som vanligt en kass film på 6:an, "16 blocks" är dagens skit, action piss usch för sånt! Så därför tar jag in datorn i sovrummet och kollar på en film där istället, ah de gör jag.

Är mätt i magen nu med efter min mäster-kvällsmat jag gjorde innan.



En bacon & korv omelett fick de bli :) Hade bacon kvar sen gratängen jag gjorde igår, och här kastas inget ! Den kommer jag förhoppningsvis sova gott på inatt!
Imorgon bitti bär det av mot Växjö för att inhandla ett par nya vinter skor som klarar 30 minus grader, tänker inte frysa om fötterna detta året med, jag vägrar! Kosta vad de kosa vill!

Nu ska jag ta hand om min lilla hund som är på gnäll humör idag!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0