Remember how you saved me now

Hallå!

Måndag redan och jag undrar vart helgen tog vägen!
Följde med Nina, My, Joe, Dp & Frallan till äventyrsbadet i växjö igår. Det var skoj! var längesen jag badade nu så de var underhållande i två timmar innan de började bli kallt. Och varför är det alltid så kallt i omklädningsrummen? Vart man än kommer är det svin kallt där.. alltid!

Efter badet blev det middag på McDonalds och sen hemfärd. Dp var sen snäll och lät mig åka med till killeberg så jag kunde sova hos pappa :) Har varit där tills nu för en liten stund sen.

Nu ska jag ta mig en varm dusch, titta på"pengarna på bordet" eftersom en kille vid namn Simon är med där och han gick bredvid en lärare till mig i skolan nu i trean :) Lite tufft, får hålla tummarna för han och hans bror! Sen vid nio sänds det första avsnittet av dom nya med två och en halv män. Ska bli kul att se!

Men nu duschen!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0