So now you pour your heart out

Nu är även denna dagen över! Imorgon är de fredag och jag vet inte alls vad som händer, hoppas på något men inte för mycket :) Vill nog ta det lungt i helgen.
Ska i alla fall köra en sväng med korskolan imorgon, så lite planerat är de ändå! har glömt vilken tid dock :s måste kolla upp det. Funderar på att stiga upp tidigt imorgon med och äta frukost med Nina & Elin på Deres vid sju-tiden. Bros på hur sent jag somnar ikväll.

Idag var jag uppe tidigt och åkte till Växjö, det blev en runda på sjukhuset och sen en lite längre runda på Grand Samarkand :) Jag är nu 3 par nya skor, 2 toppar & 2 over knee strumpor rikare :)
Så jag är nöjd med min dag!








← äntligen!

← riktigt snygga på!

← Varma!

Alla skorna är varma, snygga, sköna och alldeles alldeles underbara! Äntligen en vinter när jag slipper frysa om fötterna! Kommer bli skit bra. Come on winter, im ready!

Nu ska jag göra iordning lite varma mackor och kurra ner mig i sängen och kolla på filmen som just började på 6:an, kanske kan den vara något att ha?
Puss :*


Svar på kommentar
hm.. vart jag ska flytta? de är en bra fråga för jag har ingenstans att flytta. Rätt surt! Eller väldigt surt faktiskt och de rubbar min nya glada personlighet rätt mycket. Men de finns inget jag kan göra åt de. Jag får sov hos min pappa när de går, hos mamma när de går och hos nina när de går. Sånt är livet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0