Taking it back, it won't be long

efter en bra kväll med Tina Johansson, slänger jag mig nu i sängen & sover så bra att jag hoppas att jag aldrig vaknar. Usch vill inte veta hur mycket pengar som har spenderas ikväll.
Något possitivt är ju att mitt ex ifrån en lång tid till baka, en kille som jag en gång i tiden var väldigt kär i och som krossade mig gång på gång på gång, Han bad om ursäkt för att han varit så elak och för hur han har behandlat mig genom de 8 åren vi har kännt varandra. Dock ville han ha en ursäkt ifrån mig för att jag tydligen varit elak vid honom också, tsss säger jag! För vet ni vad? jag har inte varit annat än snäll,kärleksfull, ställt upp & älskat honom under alla år, så fan heller att jag ber om ursäkt, med all rätt tyckte han då.. Rätt så roligt att få en ursäkt ifrån den so man verkligen har behövt de ifrån de senaste 8 åren. Gött.
Över allt så har de varit en mycket bra kväll, Tina är super bra & jag har haft kanon kul :) Förutom de senaste 10 minuterna innan jag gick ifrån den så kallade "efter festen" då en idiot skulle nosa sig och skryta om sina hemligheter. Pinsamt för fan, håll mig utanför ditt knarkar liv okey? me dont like drugs.

God natt :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0