the first rose is a pleasure to my nose

Sedär ja!
Jag klarade mig igenom denna dagen också, härligt!
Och det blev ingen ensam hemma sitta kväll för min del, nej nej. Pratade med Ralle & Dan som var sugna på pizza, så jag blev upp-plockad av dom och sen blev de vin och pizza hemma hos Ralle. Senare bar de av mot sorello, ralle ljög för mig och sa "vi stannar i en halvtimme, jag lovar" jomenvisst! när de hade gått en och en halv timme då fick i alla fall jag och Dan nog så vi gick. Och för min del blev de ingen efterfest hos Ralle, för jävla långt att gå så jag gick hem och här är jag nu, trött, lite sleden & himmla nöjd med hela dagen skulle jag nog vilja säga!

Nu checkar jag ut här ifrån & checkar in på sängen istället.
Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0