there's not much else I can do

åh!
kom nyss hem ifrån OpenSun, tog mig friheten att sola i 20 minuter ikväll, och fy fan vad skönt det var! Jag frös som tusan innan och mina tår var helt omöjliga att röra på, så jag tänkte att jag värmer upp mig med lite konstgjord sol :) Det var lätt värt de! Ett minus är dock att nu luktar jag illa och smakar salt så en dusch på detta med en helkropps skrubb så ska nog allt vara bra igen :) Skulle haft ansikts maskar hemma med så hade kvällen varit räddad! Får ta och köpa de. Ångrar nu att jag la tillbaka dom jag tog åt mig i Ullared :( , sånt som händer! Man kan inte få allt!

Så nu ska jag ta en dusch, väntade på att Anna P skulle ringa mig, men hon har inte ringt än så vet inte vad hon sysslar med. Säkerligen så ringer hon när jag står i duschen!

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0