This mix could burn a hole in anyone

Vi hade i alla fall tur med vädre, heter det inte så? Det stämmer inte idag de kan jag ju säga! Fy vilket skit väder det har varit HELA dagen! Man blir lite små deppig faktiskt!
Men jag har inte tjurat ändå, nej nej! Jag plockade här hemma och åt frukost innan jag följde med mamma till Ikea, fick 5 nya handukar :) man tackar ja! Efter de var det körning som gällde och lite teori frågor också, piss skit vad jag är dålig på teorin! Kunde jag inte bara fått turen att vara bra på både körningen och teorin.. nej då! Tredje gången jag misslyckas med den dumma fas-fordon! Blir tokig snart! Jag som var så duktig och verkligen läste i två timmar igår :(, kan bli så trött på min hjärna! att de inte fastnar liktsom, jag hade ju sånt flyt i våras.. surt!

Nu på eftermiddagen så har jag och nina flyttat bort alla kartonger som var klara att flyttas bort till hennes förråd, så nu är de ännu tommare här hemma, blir inte mycket mindre nu!
Imorgon ska de ändras adresser & beställa tid till frisören, måste ju färga detta jävla hår nu, blir tokig på att de ser ut såhär. Lika bra att göra de nu !
äsch vad väntar jag på, jag ringer nu!...
Sådär fredag 09.45 ska de färgas, de kommer bli kanon!

Nu ska jag äta något och läsa ännu mer teori!

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0