Too far away from coming home

God morgon!
Idag är jag inte så trött som jag trodde jag skulle vara. Klockan är 10.30 & jag börjar om en timme.
11 timmars arbete idag, de ska bli awsome, på lönen i alla fall.. Tror jag ska läman pip hos mormor, de är alldeles för många timmar att vara ensam för honom.

Jag sitter här och dricker kaffe i min ensamhet, med endast radion som hörs, jag tänker lite på hur det var att bo hemma hos mamma. Hon är alltid uppe tidigt, kaffet dricks när de är varm och radion spelas lite lågt sådär i bakrunden :) Mysit!
Men jag antar att jag är vuxen nu och ska klara mig själv. Något annat kan man inte säga när jag ska iväg och jobba 11 timmar.

Ska nog fixa till mig nu, välja kläder och fixa ansiket och allt det där. Sen upp till mormor och jubbet.
Ha en bra dag Puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0