We found love in a hopeless place

Nu är jag hemma i Älmhult igen.
Efter en kopp kaffe hos jenny & hennes katt Melody som absolut inte tyckte de var kul att jag hade Pip med mig !
Åkte med jenny & hennes boytoy till Älmhult sen och gick upp till mormor där Nina var med My. Innan vi åkte hem så plockade jag med mig mat ifrån min gamla lägenhet hem hit, så nu är i alla fall kylskåpet tomt, dock inte frysen.. kommer bli svårt att klämma in det i ninas frys :s får se om de går imorgon!

Imorgon kommer Johanna till byn med, vi ska plocka i lägenheten och dricka kaffe var de tänkt, efter ett sen är de körnings-dags för min del & efter det åker jag tillbaka till mamma, antingen själv eller med Nina & My. Sen är det torsdag! :D japp!

Nu ska jag fixa maten som står i ugnen, Puss :*



En liten kopp kaffe hos jenny :) Jag fick den rosa koppen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0