you can choose to let it go

Heey.
Har nyss tagit en kall dusch, svettas som en gris här hemma nu. Låg under täcket i 20 minuter, tänkte jag skulle sova en timme innan jag börjar jobba igen, men de gick inte. Så då tog jag min körkorts-bok och satte mig på balkongen, fy vad varmt det var där! Inte för att jag klagar, älskar vädret nu, men jag borde kanske inte sitta i solen med tjocktröja heller. Samtidigt kan jag inte sitta för bar, då blir jag säkert sjukt igen.
Förkylningen har lämnat min näsa nu, men den sitter kvar i halsen. buhu.. hostar konstant, och upp kommer det slem, fy fan!
GÅ ÖVER!

Nu är det i alla fall 1½ timme kvar tills jag börjar så jag ska sätta mig på balkongen ingen, sen blir de att fixa till mig och jobba till elva idag med.
Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0