You need someone to walk you back

Hey!
Sitter här i mitt varma bad & funderar :) Funderar på allt möjligt! Men bara bra saker för annars får de va!
Jag åkte med Nina hem ifrån växjö idag efter att M hade kört mig hem till mamma så jag kunde hämta mina saker, våran dejt var super, jag hade jätte trevligt, får hoppas han med hade det :P

Gjorde mat när jag kom hem och känner mig alldeles super duper mätt! Åt nog för mycket :s Så därför tar jag mig ett avslappnande skumbad och kollar på något roligt på någon intenet kanal!





Fick en pappers-blomma av M, han hade inte hunnit köpa blommor till mig så han gjorde en istället :D Jag hade inte förväntat mig blommor! Sweet or what?!



Bada & slappna av var de ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0