You should know that I lead not follow

Heej.
Klockan är snart tolv och dagen är redan bra :) De finns inte så mycket att göra här hos mammsen men ändå skönt att inte bara sitta hemma. Det blir en sväng in till stan sen för mamma skulle handla något & jag beger mig nog hemmåt. Tog inte med mig kläder för att stanna några dagar så jag måste hem. Åker tillbaka på torsdag och stannar nog till fredag då, tror jag. Har en del att stå i hemma med på grund av flytten och sånt. Möblerna måste flyttas och ställas i olika förråd i älmhult, alltid lika kul.. puuh!
När jag får en egen lägenhet så får de vara slut på detta eviga flyttandet !

Nu ska jag fixa till mig för så här kan jag inte se ut!
Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0