And beat the darkness into light

Nu har jag sådär tråkigt igen medans jag väntar på att Big brother ska börja, så jag kollar runder på internet. Olika videos från youtube & gamla bilder och så där. Så hittade jag något vid namn Tomorrowland en sjukt stor festival i Belgien. Verkar sjukt grymt! Kollade vad det kostade på en ca och man kan klara sig på ca 5000, inte så farligt tycker jag. Då räknas, biljetter, resa och uppehälle. Inte så dumt!
Avicii , skrillex, Martin Solveig & David Guetta är bra några av alla som spelar där i sommar. Hade varit sjukt kul, men det kommer nog förbli en dröm.. Kanske kan dra med mig någon till nästa år! :)








Kolla in denna länken, Avicii spelade förra sommarn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0