Don't you worry about the distance

Usch vad sleten jag är!
kom hem till växjö runt fyra, gjorde två mackor och slängde mig direkt i soffan, sen dess har jag legat här, förutom när jag gick ut med pip. De var så satans kallt ute så gick bara en runda på 20 minuter. har glott på tv, lyssnar på musik, ätit knäckebröd, laddat ner how i meet your mother och druckigt te.
Allmänt sleten!

Funderar på om jag ska gå och lägga mig i sängen och försöka sova, tänkte kolla på Allt för min syster eller Million dollar baby, har inte bestämt mig! Har gått igenom säsong 1 av OC nu med så jag skulle kunna börja på säsong två! uh vilka problem! Nej, sängen får det bli i alla fall!

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0