his face scampered through her mind

Jag åkte till CityGross och handlade, hela mammas "rullväska" var helt propp full när jag var klar, inte jätte lätt att rulla heller ! Men jag kom in i bussen efter en hel del slit. När jag sen hoppade av, jo då gick hjulet klart sönder....... ! ÅH! Så jag fick släpa den med ett hjul, av och på den andra bussen hem till hovshaga, mamma kom och hjälpte mig sen när jag kom till busshållsplatsen. Sjukt jävla as jobbigt! Inte riktigt min turdag idag!
Men ensam om de är jag inte för den lilla tjejen som körde bussen lyckades köra in i en bil och skrapa hela sidan, haha! Då log jag lite inombords! (skadeglädje är den enda sanna glädjen!)

Jag var på dåligt humör när jag kom hem så någon mat orkade verken jag eller mamma göra, därför blev det hemlevererat idag :) Skulle bli kina mat, men de var för jävla krongligt! Så en fin pizza levereras snart till våran dörr :)

En ny vecka imorgon och de ska bli skönt! Träffa Anna i stan på tisdag och sen kanske en dejt i veckan med. FINT!
Nu ska jag ligga på rygg tills pizzan kommer! Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0