, I ain't never been nothing but tough

Min första kärlek.
Det är inte svårt veta vem de är men de är nog rätt svårt att förklara. För vårt förhållande var nog det mest kompliserade jag varit med om. Vi var pojk och flickvänn 5 gånger på ca 5 år. Åhh vilka jobbiga år de var! Men samtidigt har jag nog aldrig mått så bra och haft så kul som jag hade då :) Jag är helt klart glad att de är denna personen som"fick" mitt hjärta först. Ja med honom var jag super lycklig. Sånt är livet antar jag!
Jesper Roos.
Nevermind I'll find someone like you


Madde tog denna bilden på oss en fin sommarkväll i möckeln 2008.



Dag 01 – Presentation

Dag 02 – Min första kärlek


Kommentarer
Postat av: Emilia

Han niclas som du var ihop med, varför tog de slut mellan er? Om du vill dela med dig, precis blivit dumpad och vill ha tips hur man går vidare, hur du går vidare :(

2012-02-19 @ 20:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0