I get a good feeling, yeah

Hallå! Här sitter jag med hårfärg i halva håret!
Eftersom min utväxt är så mörk får jag börja med att färga den, och 20 minuter senare slänga i färg i resten av håret! :) Har inte färgat håret hemma på över ett år. Har gått till frisören för jag tycker de blir bäst då, dock as dyrt! Så nu får de bli som det blir helt enkelt! :)

Fick en dålig nyhet idag med mina vänner... När jag och Anna satt på sjukhuset så fick vi reda på att Avicii har ställt in på fredag!!  SATANS SKIT!,  Men en ny spelning ska komma den 16 maj, så får se om vi går då istället :) Eftersom denna tråkiga nyhet kom, så fick vi idén att åka till Malmö ändå för att festa! Nu ska vi bara bestäma till vilket av alla ställen vi ska gå till!
Men de är trotts allt bara tisdag idag! Så de löser vi nog!

Nu ska jag lägga i mer färg! ha de bra!
Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0